NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Jindal_EU Angulo Hvidberg_intersport Bierzyński Kinecki karwatka gawrysiak

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :-) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

09:00-09:15

Kawa/Networking#

09:15-09:30

Otwarcie konferencji Ecommerce Universe 2017#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:30-10:00

Telewizja jako źródło ruchu czyli perfomance TV#

Czy telewizja sprzedaje on line? Jak zaplanować emisje by maksymalizować efekt? Czy GRP jest zawsze takie samo. Najbardziej kaloryczny czas reklamowy dla e-commerce – tylko kejsy, konkrety i liczby. Zero teorii i czarnych skrzynek. Same fakty.

Jakub Bierzyński

Jakub Bierzyński

założyciel i CEO, OMD


10:00-11:00

The modern eCommerce toolbox#

What are the main front-end technologies that retailers are deploying in order to provide an attractive and effective customer experience, as they turn interest and visits into sales? In this presentation we’ll look at the most frequently-deployed technologies used by the Top500 retailers, what they are and how to make them effective, along with comparisons with their usage in Poland. This session will provide a list of focus areas, key suppliers and the way to approach an effective deployment.

Ian  Jindal

Ian Jindal

leadership and transformation in multichannel retail and ecommerce, InternetRetailing


11:00-11:30

Jak zbudować przewagę konkurencyjną nowoczesnymi rozwiązaniami płatniczymi?#

Rynek e-commerce obraca się wokół oczekiwań i preferencji klienta. Na dynamicznie rozwijającym się rynku i w dobie coraz prężniej rosnącej konkurencji, kluczem do zjednania sobie przychylności konsumenta, jest zapewnienie mu maksymalnie komfortowej, szybkiej i bezpiecznej ścieżki zakupowej. E-sprzedawcy chcący zbudować przewagę rynkową muszą dostosować się do stale rosnących wymagań klientów, dotyczących najnowocześniejszych metod płatności. 

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

dyrektor sprzedaży – ecommerce, Przelewy24


11:30-12:00

Kawa/Networking#

12:00-12:20

Optymalizacja konwersji -narzędzia i metodologia#

Czym jest konwersja w e-commerce, jak ją mierzyć, co na nią wpływa. Dostępne narzędzia i metodologia, do wykorzystania w projektach dużych i małych.


12:20-12:40

Budowanie zaangażowania klienta e-commerce dzięki spersonalizowanej komunikacji wideo#

Wyzwaniem, przed którym cały czas stoi branża e-commerce, jest przebicie się ze swoim przekazem przez lawinę ofert zasypującą klientów codziennie oraz wzbudzenie i podtrzymanie ich zaangażowania w produkt. Zwykłe maile już od dawna przestały spełniać tę rolę, a ich miejsce zastąpiła hiperpersonalizacja wideo. Tylko jak robić ją dobrze i skutecznie? W jaki sposób pomogą w tym dane behawioralne i 3rd party data? Jak mierzyć zaangażowanie? 


12:40-13:10

Tego jeszcze nie widziałeś - kreatywne podejście do e-commerce#

Najciekawsze projekty e-commerce dla których pracowaliśmy. Nietypowe modele biznesu, odważne rozwiązania i sprytne pomysły. Projekty z Europy. Insighty zza kotary, o których nie przeczytasz w newsach branżowych.

Tomasz  Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante, Grupa OEX


13:10-13:30

5 głównych problemów e-commerce i jak je rozwiążesz z SALESmanago!#

Duży ruch - mało kontaktów. Niska konwersja sprzedażowa. Porzucone koszyki. Niska retencja. Brak komunikacji omnichanel. To najczęściej dziś diagnozowane problemy sklepów internetowych. Zobacz, jak je rozwiązać z użyciem SALESmanago, polskiej platformy marketing automation, która podbija światowe rynki.

Marek  Tobolewski

Marek Tobolewski

product manager, SALESmanago


13:30-13:50

Harder, better, faster, stronger - Jak zautomatyzować sprzedaż w dzięki programmatic?#

Towar, który klienci pożądają zawsze się sprzeda. A co z tym „mniej pożądanym”? Opowiemy jak dzięki programmatic, algorytmom i danym wsparliśmy ecommerce naszych klientów, wychodząc poza standardową reklamę display.

Dawid  Dutkiewicz

Dawid Dutkiewicz

programmatic media specialist, Bluerank


13:50-14:40

Obiad/Networking#

14:40-15:00

Sztuczna inteligencja w służbie e-commerce. Czy boty mogą przejąć obsługę klienta e-sklepów?#

Podstawą sukcesu jest nie tylko produkt, ale i szybka, wielokanałowa obsługa, która bez doświadczonych pracowników i dobrych narzędzi jest trudna do osiągnięcia, zwłaszcza kiedy musimy obsłużyć coraz to więcej klientów. Jak zautomatyzować proces obsługi przez zastosowanie inteligentnych wyszukiwarek F&Q i chatbotów, aby zmniejszyć ilość pracy zespołu przy jednoczesnym zwiększeniu zadowolenia klientów.

Karol  Dudij

Karol Dudij

head of commercial, Unified Factory


15:00-15:20

Jak wykorzystać Big Data, algotrading oraz sztuczne sieci neuronowe do prowadzenia automatycznej sprzedaży online na całym świecie #

Jak łatwo zacząć sprzedawać globalnie na największych platformach sprzedażowych, a przy tym zautomatyzować kluczowe procesy w firmie takie jak, zarządzanie kanałami sprzedażowymi, logistykę, optymalizację cen, rotację towarów w magazynie. Jak przy użyciu odpowiedniego oprogramowania zminimalizować ryzyko nietrafionych zamówień dokonywanych przez kupców, jak ograniczyć zaleganie towarów w magazynie, mające istotne znaczenie dla płynności finansowej, utratę potencjalnego zysku czy rosnące koszty zwrotów, obniżające marżę.


15:20-15:40

Klient porzuca koszyk, a my... nawet o tym nie wiemy. Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym#

Prezentacja wyników badań reakcji sklepów internetowych na porzucony przez klienta koszyk, przeprowadzonych na zlecenie Genesys. Analiza narzędzi informatycznych, które zapobiegają syndromowi porzuconego koszyka. Technologie chmurowe w obsłudze klienta sklepu internetowego: hit czy kit? Prezentacja możliwości systemów chmurowych dla branży e-commerce

Małgorzata  Gawrysiak

Małgorzata Gawrysiak

country sales director, Genesys


15:40-16:00

Marketing Automation – Narzędzie idealne czy tylko obietnica?#

Czy rzeczywiście Marketing Automation jest skuteczne? Jak bardzo istotna jest pomoc w obsłudze kampanii Account Managera? W jaki sposób precyzyjnie dotrzeć do użytkownika porzucającego koszyk lub niekupującego? Najważniejsze zagadnienia z obszaru Marketing Automation i Big Data.

Hubert  Liberadzki

Hubert Liberadzki

team leader, SaveCart


16:00-16:10

Zakończenie konferencji Ecommerce Universe 2017#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


//