NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Jindal_EU Angulo Hvidberg_intersport Bierzyński Kinecki karwatka gawrysiak

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Fernando  Angulo

Fernando Angulo

head of international partnerships, SEMrush

Fernando Angulo is the head of international partnerships at SEMrush, an online service that provides competitive intelligence including keyword research, paid research and backlink analysis. Fernando is actively involved in the search marketing world, and he is a regular speaker at SEO and digital marketing events worldwide. He specialises in B2B search marketing and lead generation programs. As an integral member of the SEMrush team, Fernando uses his knowledge and experience to define development strategies according to new trends and current market requirements.

Jakub Bierzyński

Jakub Bierzyński

założyciel i CEO, OMD

W roku 1993 założył pierwszy w Polsce dom mediowy. W 2001 roku otrzymał tytuł „Lidera 10-lecia rynku reklamy” przyznany przez miesięcznik Businessman. Wyróżniony tytułem „Gorące usta reklamy 2008″ przez Media i Marketing Polska jako najczęściej cytowany człowiek branży marketingowej w polskich mediach. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych: Goldendrum 2005 w Portoroż i Dubai Lynx 2008. Zdobywca Złotego Lwa w Cannes w kategorii Media mix za kampanię Heyah, a także nominacje w konkursie Cannes Lions w aż 4 kategoriach: Best Use of TV, Best Use of Outdoor, Best Use of Sponsoring, Best Use of Magazines oraz podkategorii Youth Marketing. W 2012 roku agencja DDB zdobyła kolejne dwa srebrne lwy i brązową statuetkę w Cannes – media do tych kampanii zaplanował dom mediowy OMD.

Karol  Dudij

Karol Dudij

head of commercial, Unified Factory

Specjalista w zarządzaniu procesami sprzedaży i obsługi klienta. Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii biznesowych w obszarach B2B, projektowaniu łańcucha dostaw czy rozwiązań sprzedażowych, zdobywane w największych sieciach sprzedażowych o globalnym zasięgu działalności takich jak Action S.A. czy Agito.pl.

Dawid  Dutkiewicz

Dawid Dutkiewicz

programmatic media specialist, Bluerank

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego. Z branżą internetową związany od 2012 roku. Doświadczenie zdobywał m.in. jako specjalista SEO/SEM. Obecnie w Bluerank realizuje projekty wykorzystujące wiodące narzędzia RTB do celów reklamowych m.in. Rainbow, FeuVert, Mitsubishi i WSiP. Uwielbia uczyć się nowych rzeczy.

Małgorzata  Gawrysiak

Małgorzata Gawrysiak

country sales director, Genesys

Od 2014 roku odpowiada za wszystkie aktywności biznesowe polskiego oddziału Genesys, w tym pozyskiwanie nowych klientów oraz dalszy rozwój firmy na lokalnym rynku. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży systemów Customer Experience, komunikacji korporacyjnej i optymalizacji procesów biznesowych. Przed dołączeniem do zespołu Genesys, ponad siedem lat była związana z firmą Dimension Data, w której zajmowała stanowisko Business Development Director Utilities & Industry. Wcześniej pracowała również w spółce Spin (jako sales & marketing director) oraz w SAS Institute (jako marketing manager). Jest absolwentką City & Guilds Institute of London na kierunku Information Technology. Ukończyła również studia z zakresu marketingu międzynarodowego w Wyższej Szkole Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie oraz Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

Adam  Gołub

Adam Gołub

CEO, Videomill

Posiada bogate ponad 14-letnie doświadczenie w marketingu. Z branżą internetową związany od początku kariery zawodowej, najpierw jako klient agencji, a później pracując po jej stronie. Obecnie CEO w Videomill, gdzie buduje kreatywne strategie komunikacji dla marek, firm i projektów. Ulubione dziedziny: farmacja, finanse, FMCG, usługi biznesowe. Na swoim koncie ma pracę z takimi klientami jak: Abbeys Europejskie Doradztwo Finansowe, Abbott Laboratories Poland, AEGON Powszechne Towarzystwo Emerytalne, AEGON Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, Bakoma, Carrefour, Castorama, Dajar, DPV, NFI Empik Media & Fashion, Ernst & Young, Fundacja Edukacji Polityczno-Ekonomicznej Politikos, GTS, HRK, Kraft Foods Polska, Leroy Merlin, Ministerstwo Środowiska, Mokpol, NAFTOR, Państwowa Inspekcja Pracy, PKP, Polski Lek, Reckitt Benckiser, Siódemka, Świat Zdrowia, TROmedia, Zelmer.

Piotr  Gruszecki

Piotr Gruszecki

CEO, Alta Media

Związany jest z technologiami mobilnymi od wielu lat. Zaczynał od prowadzenia szkoleń technicznych dla firmy Ericsson, następnie był dyrektorem departamentu planowania sieci w Erze. Rozpoczął prowadzenie własnej firmy, którą sprzedał do spółki giełdowej. Obecnie w firmie Alta Media, zajmującej się: mobile, analizy danych, optymalizacja konwersji. 

Ian  Jindal

Ian Jindal

leadership and transformation in multichannel retail and ecommerce, InternetRetailing

Ian Jindal is a consultant, publisher and advisor in eCommerce and multichannel retail. Ian cofounded and is Editor in Chief of InternetRetailing, providing insight and research for Europe’s etailers and multichannel retailers - www.internetretailing.net. InternetRetailing’s research team launched its Top500 ranking of the best retailers in the UK and, in 2016 the first performance-based ranking of European’s retailers - www.internetretailing.net/iruk and www.internetretailing.net/ireu. Ian’s retail clients include Selfridges, House of Fraser, Marks & Spencer, John Lewis, Asda, Couturelab, Waitrose, De Bijenkorf, Kering, Disney, IKEA and Walgreens Boots Alliance. Previously Ian was Group eCommerce Director at Littlewoods Shop Direct, and Head of Online Operations at the BBC. Ian founded the European eCommerce Forum, is an Advisor to eCommerce Europe and authored the UK’s first MSc in Internet Retailing.

Tomasz  Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante, Grupa OEX

Autor książki 'e-Commerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania'. Z projektami internetowymi związany od 1999 roku. Od 5 lat współtworzy Divante, wspierając klientów w kompleksowej realizacji sprzedaży on-line. Pisze bloga ideas2action.pl

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

dyrektor sprzedaży – ecommerce, Przelewy24

Z branżą e-commerce i IT związany od kilku lat. Do jego obowiązków należy monitoring rynku, rozwój oferty serwisu Przelewy24, inicjowanie, koordynowanie i  nadzór nad prowadzonymi projektami, a przede wszystkim pozyskiwanie i budowanie relacji z kluczowymi Klientami oraz Partnerami serwisu. W codziennej pracy wizję Klienta zamienia w pełnowartościowy produkt. Prelegent podczas licznych imprez branżowych oraz szkoleń.  W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z wieloma kluczowymi Partnerami, był odpowiedzialny za nadzorowanie wdrożeń  rozbudowanych projektów w zakresie dedykowanych rozwiązań płatniczych. Ukończył UAM w Poznaniu na kierunku komunikacji społecznej.

Hubert  Liberadzki

Hubert Liberadzki

team leader, SaveCart

Ekspert ds. Marketing Automation, Big Data, personalizacji w czasie rzeczywistym. Pasjonat wdrażania nowych rozwiązań podnoszących sprzedaż w e-sklepach. Związany z firmą SaveCart od 2015. Wyznając zasadę „Time kills all deals”, sprawnie pomaga Klientom ustawić najbardziej skuteczne rozwiązania podnoszące sprzedaż.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Sascha Stockem

Sascha Stockem

CEO, Webbiz

Pomysłodawca inteligentnego systemu do automatycznej sprzedaży online. Business Development Manager z kilkuletnim doświadczeniem w handlu detalicznym. Właściciel kilku spółek w tym outletów z markową odzieżą STOKKI. Orędownik wykorzystania nowoczesnych rozwiązań IT w e-commerce. Absolwent Handlu Zagranicznego bib International College Köln w Niemczech. 

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Marek  Tobolewski

Marek Tobolewski

product manager, SALESmanago

Marketingowiec i konsultant biznesowy, od 2004 kreatywny w krakowskich agencjach, jeden z pionierów marketingu terytorialnego w Polsce (m.in. autor strategii Śląskie, Pozytywna Energia), następnie dyrektor marketingu marki Paese. Obecnie ekspert marketing automation w SALESmanago, czołowej platformy MA w świecie.

//